vrijdag 2 november 2012

De vierde cupcake is af.


En het is weer gelukt deze week.
Ook de banaan-chocoladecupcake is af. Kreeg hem eerst niet helemaal naar mijn zin, maar van een afstand ziet hij er best leuk uit. Ben alleen geen kralen mens, zoals jullie op de foto van alle cupcakes samen kunnen zien is ook nr. 3 nog niet af, omdat de details er nog steeds niet op zitten. Dus heb ik op deze cupcake maar een chocolaatje gehaakt, zodat deze in ieder geval wel af is deze week. Moet echt een dezer dagen gaan gebeuren. Maar dat is een werkje waar je echt even voor moet gaan zitten, en ik haak altijd even snel tussendoor.

Heb weer erg veel zin in de volgende, de kleurtjes katoen liggen al klaar.

8 opmerkingen:

  1. Ook erg mooi gedaan, leuke draai heb je er aan gegeven.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het chocolaatje in licht geel en het was net een klein banaantje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Da's waar, zo had ik het nog niet bekeken. Misschien dat ik nog wel verander, maar heb zo'n zin in de volgende dat ik die eerst ga maken.

      Erika

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. ooh, dit is ook een leuk idee... ziet er heel leuk uit

    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt!

    p.s;reageren voor je volgers wordt nog leuker als je je woordvertificatie uitzet,hoe dat werkt vind je op mijn blog door rechts op de roze button te klikken,ik wist het eerst ook niet n.l;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reaktie. Heb ook gelijk op je website gekeken en die ziet er geweldig uit. Ook je cupcakes zijn prachtig op je schaal.
      Heb nu inderdaad de woordvertificatie uitstaan maar hoop dat er nu geen spam op binnenkomt, want daar heb ik echt een hekel aan.

      Gr. Erika

      Verwijderen