donderdag 18 oktober 2012

Tweede petit four ook klaar





Hij was al een paar dagen af, maar heb nu even tijd om hem netjes op het blog te krijgen.
Het was weer erg leuk om te maken. Vond het alleen lastig om een geschikte kraal te vinden. Sommigen kwamen er erg lelijk op te zitten waardoor  de petit four niet mooi meer was. En dat is dan gewoon zonde. Zo zie je maar weer dat de finishing touch wel heel belangrijk is.
Ik heb weer heel veel zin in de volgende. Maar omdat ik hier 2 kinderen op het voortgezet onderwijs heb, die allebei in een andere week herfstvakantie hebben, kan het wel weer eens wat langer duren voordat ik rustig de tijd vind om te deze op het blog te krijgen. Maar mijn enthousiasme is er niet minder om.

P.s. Mochten jullie tips en handigheidjes hebben om mijn blog te verbeteren, laat me please weten, want ik vind het nog wel erg lastig om dingen netjes te plaatsen.

2 opmerkingen:

  1. Pfoe, dat zijn dan twee weken herfstvakantie. Hier gaan ze volgende week weer naar school.
    Je blog een persoonlijk tintje geven komt van zelf wel. Bij mij ging het ook beetje bij beetje (en nog ben ik af en toe aan het prutsen;-)
    Je Petit Fourtjes zijn mooi geworden.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen