donderdag 11 oktober 2012

Start van een blog

Ik heb sinds een paar weken een heleboel blogs op het gebied van handwerken ontdekt. Tot nu toe las ik dus alleen maar mee. Maar het is soms best leuk om iets te reageren of mee te doen met een cal of swap of iets dergelijks. Dus heb ik nu maar eens de stoute schoenen aangetrokken en probeer zelf een blog e beginnen. Sorry als het er allemaal nog niet bijzonder uitziet, maar ik ben nog erg zoekende. Ik ben zeer geinteresseerd in blogs over haken en borduren, maar heb ook wel recepten gemaakt vanaf blogs.
Tevens zal ik af en toe wat bloemschikfoto's plaatsen omdat dat ook één van mijn hobby's is.

Ik hoop veel plezier aan dit blog te gaan beleven,

Gr. Erika

1 opmerking:

  1. ik vind je blog leuk hoor..
    ik ben ook een beginnende haker.. ben wel een ervaren breister..
    ik wil je volgen.. maar kan nergens klikken..
    jammer!!
    ik doe ook mee met de petit fourtjes haken.. mijn 2e is net af!

    BeantwoordenVerwijderen