woensdag 21 november 2012

Moorkopje en en frambozen macaron klaar


Door een week die vol zat met van alles en nog wat, heb ik de moorkop niet op tijd af kunnen krijgen. Maar gelukkig deze week allebei de petit fours op tijd af.
Op mijn vorige verhaaltje heb ik veel positieve reacties op het schaaltje gekregen. Dit is van afkomstig van het tulp servies dat vroeger van oma was .
Nu staan de mooiste restanten bij mij in huis te pronken en heb ik deze voor jullie erbij op de foto gezet. Ben benieuwd of mensen dit servies herkennen.




Zou zeggen op naar de volgende petit four, maar met de sint in het land en het maken van surprises hoop ik toch een gaatje te vinden om hem optijd af te hebben.

Gr. Erika




4 opmerkingen:

  1. Ik herken je servies niet :P maar ziet er wel leuk uit!
    Je petit fourtjes zien er ook leuk uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie. Ben nog wel benieuwd of andere het servies wel kennen. Het was wel in slechte staat waardoor de rest verdwenen is.
    Heb je ook een blog dan kan ik er een kijkje nemen?

    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohh, dat servies wil ik ook wel, wat ziet dat er leuk uit. Ik herken het niet, vroeger thuis hadden we dat zeker niet... maar leuk is het wel!
    De petit fourtjes staan er erg leuk bij..

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er lekker uit!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen